HOTEL Real Palacio Hotel

























Koszt oferty
- wyżywienie zgodnie z ofertą;
- przelot (taryfa minimalna);
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko;
- zakwaterowanie w hotelu;
- wydatki własne
- wycieczki fakultatywne
Opis oferty
5
Portugalia/Lizbona
Wyposażenie
Hotel zbudowany został w roku 2003. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 137 pokoi. W obiekcie do dyspozycji gości jest czynna 24 godziny na dobę recepcja oraz 24-godzinny check-out-service. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. Na miejscu znajduje się szatnia, przechowalnia bagażu, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Obiekt dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, jadalnia, sala śniadaniowa, kawiarnia i bar. W artykuły codziennego użytku możecie Państwo zaopatrzyć się w supermarkecie. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Do Państwa dyspozycji jest również kiosk z prasą i sala telewizyjna. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, babysitting, opieka nad dziećmi, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, transfer hotelowy, serwis pokojowy i pralnia. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. Pomieszczenia do organizacji eventów dysponują faksem.
Pokoje
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie, pomieszczenie mieszkalne i łazienkę. Balkon należy do standardowego wyposażenia większości pokoi. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyłożone są wykładziną dywanową oraz wyposażone w łóżko podwójne bądź łóżko typu king size. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również minilodówka. Kolejnym udogodnieniem jest prasa do spodni. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor, radio, adapter zasilania i Wi-Fi (bezpłatnie). Służymy Państwu wieczornym serwisem hotelowym. W naszej ofercie znajdziecie Państwo również usługę sprzątania końcowego. W pokoju znajdziecie Państwo również obuwie domowe. Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience znajduje się suszarka do włosów, lusterko kosmetyczne i szlafroki. Szczególny komfort w czasie pobytu zapewnią w łazienkach artykuły kosmetyczne. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Hotel oferuje pokoje dla niepalących i pokoje dla palących.
Oferta sportowo-rozrywkowa
Taras doskonale nadaje się na chwilę wytchnienia. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Entuzjastom ruchu i aktywności fizycznej proponujemy rower / rower górski i golfa. Studio fitness i aerobik stanowią część oferty sportowo-rekreacyjnej obiektu. Hotelowe propozycje Wellness to m.in. spa, sauna, łaźnia parowa, łaźnia turecka i zabiegi masażu. Copyright GIATA 2004 – 2023. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 126413
Wyżywienie
Istnieje możliwość wykupienia wyżywienia częściowego. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Dania dietetyczne i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa. Polecamy również inne opcje żywieniowe.
Karty kredytowe
W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa i MasterCard.
Świadczenia:
przelot
transfer lotnisko – hotel – lotnisko
zakwaterowanie w wybranym hotelu
ubezpieczenie
bagaż podręczny o max wymiarach: Wizz Air: 40x30x20 cm; Ryanair: 40x25x20 cm
Dodatkowo płatne:
bagaż rejestrowany oraz duży podręczny
miejsca w samolocie obok siebie
podatek lokalny płatny podczas zakwaterowania od 0,5 do 4 EUR/osoba/doba (w większych miastach turystycznych może wynieść do 7 EUR/osoba/doba)
Uwaga! Po potwierdzeniu rezerwacji przez Ecco Holiday, dokupienie miejsc w samolocie lub dodatkowego bagażu jest możliwe wyłącznie po przez kontakt z infolinią Ecco Holiday – cena może być wyższa niż w momencie potwierdzania rezerwacji.
Obsługa:
Ecco Holiday nie zapewnia opieki pilota oraz obsługi polskiego rezydenta.
Udogodnienia:
Brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. W przypadku pytań prosimy o kontakt.