Dziękujemy za wiadomość!

Będziemy w kontakcie już wkrótce!

Dziękujemy za wiadomość!

Będziemy w kontakcie już wkrótce!

Dziękujemy za wiadomość!

Będziemy w kontakcie już wkrótce!

Dziękujemy za subskrypcję!

Obiecujemy - żadnego spamu 🙂

Podziel się swoją opinią
Dziękujemy za komentarz!

Każda opinia jest dla nas ważna!

Strona główna / HOTEL Radisson Blu Resort & Spa, Malta Golden Sands

HOTEL Radisson Blu Resort & Spa, Malta Golden Sands

Kiedy?
Ile osób?
Dorośli
+
Dzieci
+
Data urodzenia dziecka 1
Data urodzenia dziecka 2
Data urodzenia dziecka 3
Skąd wyjazd?
Typ Transportu
Wyżywienie

Koszt oferty

Daty
Wylot z (miasto):
Noce w hotelu
Typ posiłku
Cena
Daty
Wylot z (miasto):
Typ posiłku/
Noce w hotelu
Cena
Daty
Wylot z (miasto):/
Noce w hotelu
Cena obejmuje:
  • wyżywienie zgodnie z ofertą;
  • przelot (taryfa minimalna);
  • transfer lotnisko-hotel-lotnisko;
  • zakwaterowanie w hotelu;
Dodatkowo płatne:
  • wydatki własne
  • wycieczki fakultatywne
*Ceny mogą się różnić, zapytai. aktualną ofertę konsultanta

Opis oferty

Naszym zdaniem

Wysokiej klasy hotel sygnowany prestiżową marką, wspaniale usytuowany na klifie przy plaży. Spokojna okolica, komfortowe pokoje, malownicze widoki, najwyższy standard usług.

Położenie

Hotel położony około 100 m od piaszczystej plaży (zejście po schodach) w zatoce Golden Bay, północno-zachodnie wybrzeże Malty, ok. 25 km od lotniska.

Wyposażenie

Stylowe lobby, całodobowa recepcja, restauracja główna, restauracja a’la carte włoska z widokiem na zatokę, restauracja indyjska z widokiem na zatokę, letni bar w ogrodzie, letni bar przy plaży, piano bar, bar w lobby, sale konferencyjne, bezpłatne Wi-Fi, sklepik, usługi pralnicze.

Pokoje

Superior (Standard) – wyposażone są w sypialnię,  łazienkę (WC, prysznic/wanna, suszarka do włosów, szlafroki), minibar (płatny), TV sat, klimatyzację, telefon, czajnik, balkon. Metraż około 40 m2
Suite – sypialnia, pokój dzienny, łazienka, aneks kuchenny, TV sat, minibar (płatny), telefon, klimatyzacja, balkon. Wielkość około 70m2.

Wyżywienie

BB – śniadania w formie bufetu
HB – śniadania i kolecje w formie bufetu
FB – śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu
Napoje do obiadów i kolacji płatne

Sport i rozrywka

2 baseny, basen wewnętrzny, leżaki oraz parasole przy basenie i na plaży – bezpłatne, fitness center, masaże, zabiegi kosmetyczne, kort tenisowy, boisko.

Dla dzieci

Basen, wysokie krzesełka w restauracji.

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) – powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Warunki przelotu

Lecąc z Wizzair każdy pasażer może wziąć ze sobą: 
jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie). Bagaż główny za dopłatą:
– 10 kg
– 20 kg
– 32 kg
WIZZ Priority
Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.
Wybór miejsca (za opłatą)
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.
Ryanair:
Do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 40cm x 20cm x 25cm), który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym hotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:
– pierwszeństwo wejścia na pokład – Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu (nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm).
– bagaż rejestrowany 20kg.
Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.
Cena dopłaty za bagaż po potwierdzeniu rezerwacji, może być wyższa.Wybór miejsca (za opłatą)
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji (wycena na podstawie dostępności miejsc i oferty linii lotniczej). Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. „low costami”) cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na „Zgłoszeniu rezerwacji”. Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć „Pan/Pani”, imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Warunki wjazdowe do kraju

Aktualizacja z 25 lipca 2022 
Od dnia 25 lipca 2022 podróżni przybywający na terytorium Malty nie są zobligowani do przedstawiania certyfikatów szczepień, ozdrowieńca czy negatywnego wyniku testu w kierunku COVID 19.
Informacje na polskiej stronie rządowej: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/malta
Ministerstwo Zdrowia Malty: https://deputyprimeminister.gov.mt/en/health-promotion/Pages/Novel-coronavirus.aspx
Ministerstwo Turystyki: https://www.visitmalta.com/en/covid-19/

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 

Informacje dodatkowe

Na miejscu wymagana jest płatność za podatek turystyczny – koszt ok. 0,5 EUR/dzień/osobę, płatny w hotelu.

Cena nie zawiera

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
 

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.