


















































HOTEL Plaza Hotels



















































Koszt oferty
- wyżywienie zgodnie z ofertą;
- przelot (taryfa minimalna);
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko;
- zakwaterowanie w hotelu;
- wydatki własne
- wycieczki fakultatywne
Opis oferty
3
Malta/Malta
Wyposażenie
Do dyspozycji gości jest lobby oraz recepcja. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z przechowalni bagażu, sejfu, kantoru wymiany walut i bankomatu. W pomieszczeniach ogólnodostępnych skorzystać można z Wi-Fi (odpłatnie). Znajdujące się na miejscu restauracja, sala śniadaniowa, kawiarnia i bar oferują szeroki wybór dań oraz napojów. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Do pozostałych świadczonych usług należą babysitting, opieka medyczna, serwis pokojowy, pobudka na życzenie i pralnia. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. Dostępna jest powierzchnia biznesowa z projektor i flipchart. Większe imprezy mogą być zorganizowane z pomocą obsługi kongresowej.
Pokoje
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon należy do standardowego wyposażenia większości pokoi. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. W aneksie kuchennym znajduje się lodówka, minilodówka i ekspres do kawy / herbaty. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi (bezpłatnie). Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów.
Oferta sportowo-rozrywkowa
Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras oraz taras do opalania wraz z leżakami i parasolami przeciwsłonecznymi. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak rower / rower górski, jazda konna, spa i solarium. Copyright GIATA 2004 – 2024. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 126413
Wyżywienie
Ośrodek apartamentowy oferuje szeroką gamę wariantów żywieniowych. Do wyboru jest wyżywienie częściowe i wyżywienie pełne. Podawane na miejscu posiłki to śniadanie, obiad i kolacja. Potrawy bezglutenowe i potrawy wegetariańskie mogą być przygotowane na życzenie gościa.
Karty kredytowe
W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa i MasterCard.
Cena zawiera:
* przelot
* transfer lotnisko-hotel, hotel lotnisko
* opłaty lotniskowe i paliwowe
* ubezpieczenie KL, NNW
* zakwaterowanie w hotelu zgodnie z wybraną ofertą
* bagaż podręczny:
– Ryanair (FR) – w cenie 1 mały bagaż podręczny (max. wymiary: 40 x 20 x 25cm)
– Wizz Air (W6) – w cenie 1 mały bagaż podręczny do 10kg (max. wymiary: 40 x 30 x 20cm)
– Air Malta (KM) wylot z Berlina – w cenie 1 mały bagaż podręczny do 10kg (max. wymiary 55x40x25cm)
– Air Malta (KM) wylot z Warszawy-Modlin (wyloty czerwiec-sierpień) – w cenie 1 bagaż podręczny do 10kg + bagaż rejestrowany do 20kg
Cena nie zawiera:
bagażu rejestrowanego oraz dodatkowego bagażu podręcznego – ceny zgodnie z ofertą.
LINIE RYANAIR:
– drugi bagaż podręczny do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm
– bagaż rejestrowany do 10 kg
– bagaż rejestrowany do 20 kg
LINIE WIZZAIR:
– drugi bagaż podręczny do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 23 cm
– bagaż rejestrowany do 10 kg
– bagaż rejestrowany do 20 kg
LINIE AIR MALTA:
– bagaż rejestrowany do 23kg
miejsc obok siebie w samolocie.
obowiązkowego podatku lokalnego pobieranego podczas zakwaterowania (EUR0,50 za osobę za noc, dzieci są zwolnione z opłaty)
w przypadku hoteli na Gozo – biletu promowego (EUR4,65 za osobę)
Uwaga! Po potwierdzeniu rezerwacji przez Ecco Holiday, dokupienie miejsc w samolocie lub dodatkowego bagażu jest możliwe wyłacznie przez kontakt z infolinią Ecco Holiday – cena może być wyższa niż w momencie potwierdzania rezerwacji.
Obsługa:
obsługa polskojęzycznego pracownika lokalnego Agenta (kontakt telefoniczny, możliwość zakupu wycieczek fakultatywnych)
Udogodnienia:
brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. W przypadku pytań prosimy o kontakt.