Dziękujemy za wiadomość!

Będziemy w kontakcie już wkrótce!

Dziękujemy za wiadomość!

Będziemy w kontakcie już wkrótce!

Dziękujemy za wiadomość!

Będziemy w kontakcie już wkrótce!

Dziękujemy za subskrypcję!

Obiecujemy - żadnego spamu 🙂

Podziel się swoją opinią
Dziękujemy za komentarz!

Każda opinia jest dla nas ważna!

Strona główna / HOTEL Neya Lisboa Hotel
Kiedy?
Ile osób?
Dorośli
+
Dzieci
+
Data urodzenia dziecka 1
Data urodzenia dziecka 2
Data urodzenia dziecka 3
Skąd wyjazd?
Typ Transportu
Wyżywienie

Koszt oferty

Daty
Wylot z (miasto):
Noce w hotelu
Typ posiłku
Cena
Daty
Wylot z (miasto):
Typ posiłku/
Noce w hotelu
Cena
Daty
Wylot z (miasto):/
Noce w hotelu
Cena obejmuje:
  • wyżywienie zgodnie z ofertą;
  • przelot (taryfa minimalna);
  • transfer lotnisko-hotel-lotnisko;
  • zakwaterowanie w hotelu;
Dodatkowo płatne:
  • wydatki własne
  • wycieczki fakultatywne
*Ceny mogą się różnić, zapytai. aktualną ofertę konsultanta

Opis oferty

4
Portugalia/Lizbona

Wyposażenie

Hotel wzniesiony został w roku 2011. Obiekt oferuje 76 pokoi. Poszczególne piętra osiągalne są za pomocą windy bądź też schodami. Na miejscu znajduje się szatnia, przechowalnia bagażu, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Obiekt dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, jadalnia, sala śniadaniowa, kawiarnia i bar. Auto pozostawić można w garażu (odpłatnie) oraz na parkingu. Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, babysitting, opieka nad dziećmi, wypożyczalnia samochodów, serwis pokojowy i pralnia. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów (odpłatnie). Pomieszczenia do organizacji eventów dysponują faksem. Zaplecze biznesowe w postaci 4 pomieszczeń konferencyjnych doskonale nadaje się do organizacji konferencji, odczytów oraz zjazdów.

Pokoje

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, pomieszczenie mieszkalne, kuchnię i łazienkę. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyłożone są wykładziną dywanową oraz wyposażone w łóżko typu king size. Opcjonalnie dostępne są oddzielne sypialnie. Na życzenie dostępne są dostawki oraz łóżeczka dziecięce. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również ekspres do kawy / herbaty. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są również pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience znajduje się suszarka do włosów i lusterko kosmetyczne. Szczególny komfort w czasie pobytu zapewnią w łazienkach artykuły kosmetyczne. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Hotel oferuje pokoje rodzinne, pokoje dla niepalących i pokoje dla palących.

Oferta sportowo-rozrywkowa

Taras doskonale nadaje się na chwilę wytchnienia. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak rower / rower górski, studio fitness, spa, zabiegi masażu i hydroterapia. Copyright GIATA 2004 – 2023. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 126413

Wyżywienie

Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem, wyżywienie częściowe i wyżywienie pełne. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Dania dietetyczne, potrawy wegetariańskie i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa. Polecamy również inne opcje żywieniowe.

Karty kredytowe

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club, JCB i MasterCard.

Świadczenia:

przelot

transfer lotnisko – hotel – lotnisko

zakwaterowanie w wybranym hotelu

ubezpieczenie

bagaż podręczny o max wymiarach: Wizz Air: 40x30x20 cm; Ryanair: 40x25x20 cm

Dodatkowo płatne:

bagaż rejestrowany oraz duży podręczny

miejsca w samolocie obok siebie

podatek lokalny płatny podczas zakwaterowania od 0,5 do 4 EUR/osoba/doba (w większych miastach turystycznych może wynieść do 7 EUR/osoba/doba)

Uwaga! Po potwierdzeniu rezerwacji przez Ecco Holiday, dokupienie miejsc w samolocie lub dodatkowego bagażu jest możliwe wyłącznie po przez kontakt z infolinią Ecco Holiday – cena może być wyższa niż w momencie potwierdzania rezerwacji.

Obsługa:

Ecco Holiday nie zapewnia opieki pilota oraz obsługi polskiego rezydenta.

Udogodnienia:

Brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. W przypadku pytań prosimy o kontakt.