Dziękujemy za wiadomość!

Będziemy w kontakcie już wkrótce!

Dziękujemy za wiadomość!

Będziemy w kontakcie już wkrótce!

Dziękujemy za wiadomość!

Będziemy w kontakcie już wkrótce!

Dziękujemy za subskrypcję!

Obiecujemy - żadnego spamu 🙂

Podziel się swoją opinią
Dziękujemy za komentarz!

Każda opinia jest dla nas ważna!

Strona główna / HOTEL Mövenpick Resort & Marine Spa Sousse
Kiedy?
Ile osób?
Dorośli
+
Dzieci
+
Data urodzenia dziecka 1
Data urodzenia dziecka 2
Data urodzenia dziecka 3
Skąd wyjazd?
Typ Transportu
Wyżywienie

Koszt oferty

Daty
Wylot z (miasto):
Noce w hotelu
Typ posiłku
Cena
Daty
Wylot z (miasto):
Typ posiłku/
Noce w hotelu
Cena
Daty
Wylot z (miasto):/
Noce w hotelu
Cena obejmuje:
  • wyżywienie zgodnie z ofertą;
  • przelot (taryfa minimalna);
  • transfer lotnisko-hotel-lotnisko;
  • zakwaterowanie w hotelu;
Dodatkowo płatne:
  • wydatki własne
  • wycieczki fakultatywne
*Ceny mogą się różnić, zapytai. aktualną ofertę konsultanta

Opis oferty

Naszym zdaniem

Znakomity hotel sygnowany prestiżową marką, położony przy plaży w sercu turystycznej strefy Sousse. Ciekawa architektura, kolory ochry, eleganckie wnętrza, tradycyjne elementy wystroju, zadbana roślinność, 5 restauracji, obszerne pokoje.  

Położenie

Przy nadmorskiej promenadzie w Sousse (plaża piaszczysta, leżaki i parasole – bezpłatnie), ok. 2 km od medyny, 17 km od lotniska w Monastirze, 45 km od lotniska w Enfidha.  

Wyposażenie

Eleganckie lobby, całodobowa recepcja, restauracja główna, eksluzywna restauracja francuska Villa z barem, restauracja azjatycka, restauracja hiszpańska, kawiarnia z kącikiem sziszy, 2 letnie bary, sale konferencyjne, usługi konsjerża, sklepiki, bezpłatne łącza Wi-Fi.  

Pokoje

Double Classic Room city or garden view – standardowy pokój; sypialnia, łazienka, klimatyzacja, telefon, minibar, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, TV sat, sejf, Wi-Fi, widok na miasto lub ogród. Powierzchnia – ok. 34 m kw. 
Double Classic Room pool or side sea view  standardowy pokój; sypialnia, łazienka, klimatyzacja, telefon, minibar, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, TV sat, sejf, Wi-Fi, widok na basen lub częściowo na morze. Powierzchnia – ok. 34 m kw. 
Double Classic Room sea & pool view – standardowy pokój; sypialnia, łazienka, klimatyzacja, telefon, minibar, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, TV sat, sejf, Wi-Fi, balkon lub taras (widok na morze). Powierzchnia – ok. 34 m kw. 

Wyżywienie

All Inclusive (AI) – śniadania, obiady, kolacje, przekąski, napoje, lokalne alkohole

Sport i rozrywka

Malowniczy basen zewnętrzny, basen kryty (woda morska), siatkówka plażowa, hammam, zabiegi kosmetyczne, masaże, sporty wodne oferowane przez lokalną agencję, okazjonalnie program rozrywkowy.  

Dla dzieci

Miniklub, animacje dla dzieci, brodzik.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczną obsługę telefoniczną w okresie 01/06 – 30/09 w pozostałych terminach anglojęzyczną obsługę telefoniczną, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Lokalnego podatku, wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: np. od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
W Tunezji obowiązuje obligatoryjny podatek, pobierany jednorazowo przy meldowaniu się w hotelu.
* 4 TND / za noc za osobę powyżej 12 roku życia – w hotelu 2 gwiazdkowym
* 8 TND / za noc za osobę powyżej 12 roku życia – w hotelu 3 gwiazdkowym
* 12 TND / za noc za osobę powyżej 12 roku życia – w hotelu 4 i 5 gwiazdkowym
Przy pobytach dłuższych niż 7 dni podatek jest równowartością pobytu 7 dniowego.
 
 

Tunezja – warunki wjazdu do kraju

Polacy udający się do Tunezji na okres do 90 dni nie muszą mieć wizy. Paszport powinien być ważny jeszcze co najmniej 3 miesiące od daty planowego opuszczenia Tunezji. Paszport nie może budzić wątpliwości co do swojej autentyczności.
Informujemy o możliwości zapoznania się z aktualnymi komunikatami MSZ dotyczącymi pobytu w Tunezji:
https://www.gov.pl/web/tunezja/informacje-dla-podrozujacych
Komunikat w sprawie wycieczek po Tunezji – Polska w Tunezji – Portal Gov.pl (www.gov.pl)
Ambasada RP w Tunisie informuje, że organizatorzy wycieczek turystycznych na terenie Tunezji muszą posiadać odpowiednie uprawnienia wydane przez władze tunezyjskie. To samo dotyczy osób oferujących usługi przewodnika turystycznego. Zarówno Polacy, jak i Tunezyjczycy, którzy posługują się językiem polskim, muszą legitymować się kartą przewodnika. Działalność w sektorze turystycznym jest przedmiotem ścisłej kontroli ze strony władz tunezyjskich.  Apelujemy o weryfikację ofert przed skorzystaniem z nich, gdyż udział w nielegalnie zorganizowanym przedsięwzięciu może skutkować negatywnymi konsekwencjami, które mogą wpłynąć na przebieg zaplanowanego przez Państwa pobytu w Tunezji.

Uwagi

Zakwaterowanie zaczyna się o godzinie 15:00, wykwaterowanie do godziny 12:00.
Zgodnie z decyzją tunezyjskiego rządu, klimatyzacja w hotelach działa wyłącznie w okresie 15/06 – 15/09.
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
 

Przeloty do Tunezji

Dotyczy wszystkich przelotów do Tunezji (rejsowych – Nouvelair i czarterowych):
* w przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. 
* wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
* przy rezerwacjach założonych na wyloty do Tunezji liniami Nouvelair obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych.

Podróżni z paszportem innym niż Polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) – powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Wyjazd osoby niepełnoletniej z osobą trzecią

Na podróż osoby niepełnoletniej z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.