HOTEL: Marina Hotel
Koszt oferty
- wyżywienie zgodnie z ofertą;
- przelot (taryfa minimalna);
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko;
- zakwaterowanie w hotelu;
- wydatki własne
- wycieczki fakultatywne
Opis oferty
KATEGORIA
***
REGION
Cypr/Ayia Napa
ATUTY
– dobra lokalizacja
– spokojna okolica
– ogród
– słoneczny taras
NASZYM ZDANIEM
Marina jest 3-gwiazdkowym rodzinnym hotelem. Goście cieszą się swobodną atmosferą, osobistą obsługą, przyjaznym personelem i dobrym jedzeniem. Jest to idealne miejsce dla par, rodzin z dziećmi, które przyjeżdżają spędzić wakacje w Ayia Napa. Hotel oferuje przestronne, przyjemne pomieszczenia ogólnodostępne, przytulne pokoje, wspaniałe widoki, ogród i udogodnienia. Znajduje się w cichej okolicy w odległości krótkiego spaceru od sklepów oraz plaż.
POŁOŻENIE
– ok 450 m do plaży Gyki Nero
– ok 160m do pobliskich sklepów
– ok 300 m do Parku Rzeźby
– ok 2 km do centrum Ayia Napa
– ok 2 km do Luna Parku
– ok 7,6 km do Geoparku Cape Greco
– ok 60km do portu lotniczego w Larnace
PLAŻA
Słynąca z czystej wody piaszczysta plaża z kilkoma rzędami leżaków w cieniu parasoli oraz pobliskimi jaskiniami morskimi, oddalona od obiektu o około 450m.
DO DYSPOZYCJI GOŚCI
– całodobowa recepcja
– darmowy internet
– przechowywalnia bagażu
– restauracja
– bar
– parkig
– ogród
– słoneczny taras
– basen zewnetrzny
– pralnia
– winda
DLA DZIECI
basen dla dzieci, wysokie krzesełka w restauarcji
POKOJE
Standard Double Room – klimatyzacja,łazienka, prysznic lub wanna, suszarka, lodówka, TV, telefon, zestaw do kawy/herbaty, ręczniki plażowe (dopłata)
Family Room – klimatyzacja,łazienka, prysznic lub wanna, suszarka, lodówka, TV, telefon, zestaw do kawy/herbaty, ręczniki plażowe (dopłata)
UDOGODNIENIA
Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
WYŻYWIENIE
RO
BB- śniadania w formie bufetu
Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany godzin posiłków. Dokładne informacje zostaną podane po przyjeździe na miejsce.
DODATKOWE INFORMACJE
Zameldowanie od 14:00
Wymeldowanie do 12:00
CENA ZAWIERA
– Przelot samolotem rejsowym (linie Wizzair) – bilet w podstawowej taryfie – z wybranego lotniska w Polsce na lotnisko w Larnace;
– Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą;
– Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko – hotel – lotnisko;
– Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych;
– Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny;
– Podatek Vat marża;
– Dla lotów liniami Wizz Air mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem),
– Dla lotów liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem).
CENA NIE ZAWIERA
– Opieki polskiego rezydenta,
– Wycieczek fakultatywnych,
– Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
– Bagażu rejestrowanego (jest możliwość dokupienia).
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu.
WAŻNE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEPISÓW WJAZDOWYCH
Podróż na Cypr, który jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
– dowód osobisty,
– paszport lub paszport tymczasowy.
Wymagana ważność w dniu powrotu z Cypru.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
UWAGA! Każdy pasażer (zwłaszcza innej narodowości niż polskiej) jest zobowiązany sprawdzić warunki wjazdowe do danego Państwa.
DOKUMENTY PODRÓŻY
Rezerwacje na tzw. dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
– wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair – wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
– vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej),
– numeru polisy dosyłanej w mailu.
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
GODZINY PRZELOTÓW
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
REZERWACJE „DO POTWIERDZENIA”
Oferty wakacji na Cyprze podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych – wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
WAŻNE INFORMACJE
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
INFORMACJA DLA PODRÓŻUJĄCYCH Z DZIEĆMI
Informacja dla podróżujących z dziećmi do lat 18 – Potrzebna jest pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej za granicę. Dokument powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką się znajduje podczas wyjazdu. Dokument jest także wymagany, jeśli z dzieckiem podrózuje tylko jeden z opiekunów, a drugi nie bierze udziału w wycieczce lub będzie pod opieką innej osoby (np. innego członka rodziny). Zgoda powinna zostać sporządzona najlepiej w formie aktu notarialnego, w obecności notariusza.