










HOTEL Carine hotel Kumbor
Koszt oferty
- wyżywienie zgodnie z ofertą;
- przelot (taryfa minimalna);
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko;
- zakwaterowanie w hotelu;
- wydatki własne
- wycieczki fakultatywne
Opis oferty
Naszym zdaniem
Komfortowy, nowoczesny hotel, składający się z dwóch budynków (jeden z nich został oddany do użytku w 2019 r., drugi – w 2022 r.), malowniczo usytuowany między plażą i górami. Stylowe wnętrza, piękne widoki, baseny, strefa spa.
Położenie
Przy hotelowej plaży (żwirowa, bezpłatne leżaki i parasole, płatne ręczniki), 6 km od Herceg Novi, 15 km od Tivatu, 35 km od Kotoru, 40 km od Budvy, 60 km od Dubrovnika, 90 km od lotniska w Podgoricy.
Wyposażenie
Lobby, recepcja, restauracja główna, restauracja a’la carte, bar w lobby, bar przy plaży, coctail bar Sanset, sale konferencyjne,room service, usługi pralnicze, sklep z pamiątkami, minimarket, biblioteczka, wypożyczalnia samochodów, płatne miejsca parkingowe i grarażowe, bezpłatne łącza Wi-Fi.
Pokoje
Double deluxe mountain view- sypialnia, łazienka, klimatyzacja, TV sat, łącza Wi-Fi, sejf (płatny 2 euro/doba), TV sat, zestaw do kawy/herbaty, telefon, balkon lub taras (widok na góry).
Double deluxe side sea view – sypialnia, łazienka, klimatyzacja, TV sat, łącza Wi-Fi, sejf (płatny 2 euro/doba), TV sat, zestaw do kawy/herbaty, telefon, balkon lub taras (boczny widok na morze).
Double deluxe sea view – sypialnia, łazienka, klimatyzacja, TV sat, łącza Wi-Fi, sejf (płatny 2 euro/doba), TV sat, zestaw do kawy/herbaty, telefon, balkon lub taras (widok na morze).
Double deluxe basic – pokój dwuosobowy bez możliwości dostawki, taras z widokiem na ląd.
Double deluxe standard – sypialnia, łazienka, klimatyzacja, TV sat, łącza Wi-Fi, sejf (płatny 2 euro/doba), TV sat, zestaw do kawy/herbaty, telefon, taras (widok na ląd).
Powierzchnia ww. pokoi – ok. 32 m kw.
Double deluxe family – pokój rodzinny: duża sypialnia z miejscem wypoczynku dziennego, łazienka, klimatyzacja, TV sat, łącza Wi-Fi, sejf (płatny 2 euro/doba), TV sat, zestaw do kawy/herbaty, telefon, balkon (widok na ląd). Powierzchnia – ok. 48 m kw.
Minibar- płatny (w zależności od konsumpcji), szlafroki i kapcie – płatne.
Wyżywienie
All inclusive – śniadania, obiady, kolacje, napoje i lokalne alkohole.
Sport i rozrywka
Basen zewnętrzny, basen kryty, strefa spa na 6.piętrze (2 sauny panoramiczne, łaźnia, whirlpool, gabinet masażu), animacje, program rozrywkowy wieczorem.
Dla dzieci
Brodzik, plac zabaw, wakacyjny miniklub (4-12 lat).
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. „low costami”) cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na „Zgłoszeniu rezerwacji”. Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć „Pan/Pani”, imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) – powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.