HOTEL: Bluesun Hotel Soline (PKT)
Koszt oferty
- wyżywienie zgodnie z ofertą;
- przelot (taryfa minimalna);
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko;
- zakwaterowanie w hotelu;
- wydatki własne
- wycieczki fakultatywne
Opis oferty
KATEGORIA
****
REGION
Chorwacja/Dalmacja
ATUTY
– Hotelowy basen zewnętrzny oraz wewnętrzny
– Spa & Wellness hotelowe
– Darmowe leżaki i parasole przy basenie
– Plaża znajduje się bezpośrednio przy hotelu
NASZYM ZDANIEM
Hotel Soline to obiekt sieci hotelowej BlueSun, położony na pięknym wybrzeżu Chorwacji. jego dogodna lokalizacja pozwoli na wypoczynek a także zwiedzanie bazy Chorwackiej. Idealnie nada się na wakacje w sezonie 2023.
POŁOŻENIE
-Obiekt położony bezpośrednio przy plaży
-ok. 2 km do centrum miejscowości Dobra Voda
-ok. 1 km od centrum miejscowości Brela
-ok. 50 km do Splitu
-ok. 70 km do lotniska w Splicie
PLAŻA
Obiekt położony bezpośrednio przy publicznej żwirkowej plaży, serwis plażowy dodatkowo płatny.
DO DYSPOZYCJI GOŚCI
Bezpłatnie: Basen hotelowy, Wifi, leżaki i parasole przy basenie
Dodatkowo płatne: SPA, pralnia
POKOJE
Zakwaterowanie: 14:00
Wykwaterowanie: 11:00
Obiekt posiada 208 komforotowo urządzonych pokoi wyremontowanych w 2022 roku, wyposażonych w prywatną łazienkę (przysznic lub wannę, ręczniki, suszarka do włosów), TV-SAT, Wi-fi, Klimatyzację hotelową, telefon, sejf, czajnik, minibar.
Łóżeczko dla dziecka dodatkowo płatne 10 EUR/dzień
UDOGODNIENIA
Wifi
Klimatyzacja
Winda
SPA
Basen
Siłownia
Restauracja A’la Carte
Pralnia
Pokój bagażowy
Fryzjer
Minibar
Ręczniki
Suszarka do włosów
Sejf
TV
Czajnik
WYŻYWIENIE
Obiekt oferuje wyżywienie BB (śniadania) lub HB (śniadania i obiadokolacje) w formie bufetu.
Śniadanie: 7.00-10.00
Obiadokolacja: 19.00-21.00
DODATKOWE INFORMACJE
Akceptowane płatności kartami płatniczym, Visa,Mastercard.
Obiekt jest przyjazny dla zwierząt – za dodatkową opłatą oraz po wcześniejszym zgłoszeniu.
Możliwość diety wegetariańskiej/wegańskiej – po wcześniejszym zgłoszeniu
OBOWIĄZKOWE DOPŁATY
15 EUR/os – opłata klimatyczno-meldunkowa (płatna raz na pobyt u rezydenta)
Dzieci do 12 lat płacą 5 EUR/os
CENA ZAWIERA
Przelot samolotem rejsowym (Wizzair) – w podstawowej taryfie – z wybranego lotniska w Polsce do Chorwacji
Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą
Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych
Całodobowy telefon alarmowy do biura Rego-Bis w Polsce
Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy
Podatek Vat marża
Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
CENA NIE ZAWIERA
transferu lotnisko – hotel – lotnisko
Podatku lokalnego
Opieki polskiego rezydenta
Wycieczek fakultatywnych
Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
BAGAŻ WIZZ SEZ. (10kg) – 700 ZŁ
BAGAŻ WIZZ SEZ. (20kg) – 950 ZŁ
BAGAŻ WIZZ SEZ. (32kg) – 1050 ZŁ
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena może być wyższa – wyliczana według aktualnie obowiązującej taryfy.
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony od osoby, ceny prezentują się następująco:
REZERWACJA MIEJSC OBOK SIEBIE W SAMOLOCIE WIZZAIR – 180 ZŁ
DODATKOWE OPŁATY
Taksa klimatyczna + opłata meldunkowa ok 1,5 EUR/os/dzień, płatne obowiązkowo raz na pobyt w hotelu
Dziecko do 12 lat – ok 0,5 EUR/os/dzień
Płatność gotówką.
REZERWACJE „DO POTWIERDZENIA”
Oferty wakacji w Chorwacji podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej), zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych – wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
DOKUMENTY DO REZERWACJI
Rezerwacje na tzw. dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Wizzair – wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
vouchera na hotel (w formie papierowej lub elektronicznej)
vouchera na transfer (w przypadku wykupienia takiej usługi)
numeru polisy dosyłanej w mailu.
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
GODZINY PRZELOTÓW
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
WAŻNE INFORMACJE
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
INFORMACJA DLA PODRÓŻUJĄCYCH Z DZIEĆMI
Informacja dla podróżujących z dziećmi do 18 lat – Pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej jest potrzebna. Dokument taki powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką znajduje się dziecko na wycieczce. Taki sam dokument powinien mieć ze sobą jeden z rodziców, jeżeli drugi rodzic nie bierze udziału w podróży. Dokument powinien być w języku angielskim. (Za polakzagranica.msz.gov.pl)