HOTEL Bella Vista
Koszt oferty
- wyżywienie zgodnie z ofertą;
- przelot (taryfa minimalna);
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko;
- zakwaterowanie w hotelu;
- wydatki własne
- wycieczki fakultatywne
Opis oferty
3
Malta/Malta
Informacje dodatkowe
Hotel Bella Vista 4* zlokalizowany jest na Malcie, w St. Paul’s Bay. Obiekt znajduje się w przepięknej okolicy – osoby odwiedzające tę część Malty mogą wybrać się w rejs statkiem na wyspy Gozo i Comino, odwiedzić niezwykłe miasteczko St. Julian’s (ok. 10 km od St. Paul’s Bay) lub oddaloną o niecałe 15 km stolicę wyspy, Valettę. W czasie wolnym polecamy przejść się na krótki spacer wzdłuż niedaleko położnej promenady albo skorzystać z ,,kąpieli wodnej/słonecznej” na kamienistej plaży (ok. 800 m od hotelu). Bella Vista 4* to idealne miejsce dla par, rodzin z dziećmi i nie tylko. Recepcja jest czynna przez całą dobę. Bezpłatne Wi-Fi na terenie obiektu.
centrum St. Paul’s Bay – ok. 2 km
lotnisko – ok. 15 km
Wyposażenie
Hotel oferuje 24-godzinną recepcję z przechowalnią bagaży i kantorem wymiany walut. Obiekt posiada wypożyczalnię samochodów, dzięki którym Goście mogą odkrywać uroki przepięknej Malty. Darmowe Wi-Fi umożliwia dostęp do Internetu w miejscach wspólnych na terenie hotelu, jak i w pokojach. W hotelu znajduje się płatna pralnia (6 euro).
Pokoje
Goście mogą zakwaterować się w jednym z 157 przytulnych pokoi hotelowych. Są one wyposażone w: suszarkę do włosów, małą lodówkę, telewizję, czajnik, wentylator. Za opłatą: klimatyzacja i sejf. W łazienkach znajduje się wanna lub prysznic z ręcznikami. Wiele pokoi posiada widok m.in. na basen lub góry. Co więcej, dostęp do Wi-Fi jest bezpłatny.
Oferta sportowo-rozrywkowa
Na terenie hotelu znajdują się 2 baseny: kryty i odkryty. Ale to nie wszystko – w ofercie możemy znaleźć m.in. siłownię, salon piękności, masaże (płatne). Na dachu obiektu zrelaksujemy się, ,,zażywając” kąpieli w wannie z hydromasażem (usługa dostępna od lipca do września, w zależności od warunków pogodowych).
Wyżywienie
W naszej ofercie dostępne są: śniadania, śniadania i obiadokolacje, pełne wyżywienie oraz opcja All Inclusive.Goście z różnymi dietami (m.in. z wegetariańską) mogą poprosić o dania na tzw. życzenie. W wersji All Inclusive wybrane napoje w cenie od godz. 9.00 do 23.00.
,,The Highlands Restaurant” (główna restauracja) – lokal czynny 07.30 – 21.30.
,,Mondrian Café” – przekąski serwowane 10.00 – 15.00.
,,D’ Tate Lounge Bar” – bar z muzyką na żywo przez 7 dni w tygodniu.
kategoria hotelu
hotel posiada oficjalną kategorię 4*, jednak wg naszego uznania hotel jest ekonomiczny, dobry jako baza wypadowa do zwiedzania wyspy
Cena zawiera:
* przelot
* transfer lotnisko-hotel, hotel lotnisko
* opłaty lotniskowe i paliwowe
* ubezpieczenie KL, NNW
* zakwaterowanie w hotelu zgodnie z wybraną ofertą
* bagaż podręczny:
– Ryanair (FR) – w cenie 1 mały bagaż podręczny (max. wymiary: 40 x 20 x 25cm)
– Wizz Air (W6) – w cenie 1 mały bagaż podręczny do 10kg (max. wymiary: 40 x 30 x 20cm)
– Air Malta (KM) wylot z Berlina – w cenie 1 mały bagaż podręczny do 10kg (max. wymiary 55x40x25cm)
– Air Malta (KM) wylot z Warszawy-Modlin (wyloty czerwiec-sierpień) – w cenie 1 bagaż podręczny do 10kg + bagaż rejestrowany do 20kg
Cena nie zawiera:
bagażu rejestrowanego oraz dodatkowego bagażu podręcznego – ceny zgodnie z ofertą.
LINIE RYANAIR:
– drugi bagaż podręczny do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm
– bagaż rejestrowany do 10 kg
– bagaż rejestrowany do 20 kg
LINIE WIZZAIR:
– drugi bagaż podręczny do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 23 cm
– bagaż rejestrowany do 10 kg
– bagaż rejestrowany do 20 kg
LINIE AIR MALTA:
– bagaż rejestrowany do 23kg
miejsc obok siebie w samolocie.
obowiązkowego podatku lokalnego pobieranego podczas zakwaterowania (EUR0,50 za osobę za noc, dzieci są zwolnione z opłaty)
w przypadku hoteli na Gozo – biletu promowego (EUR4,65 za osobę)
Uwaga! Po potwierdzeniu rezerwacji przez Ecco Holiday, dokupienie miejsc w samolocie lub dodatkowego bagażu jest możliwe wyłacznie przez kontakt z infolinią Ecco Holiday – cena może być wyższa niż w momencie potwierdzania rezerwacji.
Obsługa:
obsługa polskojęzycznego pracownika lokalnego Agenta (kontakt telefoniczny, możliwość zakupu wycieczek fakultatywnych)
Udogodnienia:
brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. W przypadku pytań prosimy o kontakt.