Dziękujemy za wiadomość!

Będziemy w kontakcie już wkrótce!

Dziękujemy za wiadomość!

Będziemy w kontakcie już wkrótce!

Dziękujemy za wiadomość!

Będziemy w kontakcie już wkrótce!

Dziękujemy za subskrypcję!

Obiecujemy - żadnego spamu 🙂

Podziel się swoją opinią
Dziękujemy za komentarz!

Każda opinia jest dla nas ważna!

Strona główna / HOTEL Azul Beach Resort Montenegro

HOTEL Azul Beach Resort Montenegro

Kiedy?
Ile osób?
Dorośli
+
Dzieci
+
Data urodzenia dziecka 1
Data urodzenia dziecka 2
Data urodzenia dziecka 3
Skąd wyjazd?
Typ Transportu
Wyżywienie

Koszt oferty

Daty
Wylot z (miasto):
Noce w hotelu
Typ posiłku
Cena
Daty
Wylot z (miasto):
Typ posiłku/
Noce w hotelu
Cena
Daty
Wylot z (miasto):/
Noce w hotelu
Cena obejmuje:
  • wyżywienie zgodnie z ofertą;
  • przelot (taryfa minimalna);
  • transfer lotnisko-hotel-lotnisko;
  • zakwaterowanie w hotelu;
Dodatkowo płatne:
  • wydatki własne
  • wycieczki fakultatywne
*Ceny mogą się różnić, zapytai. aktualną ofertę konsultanta

Opis oferty

Naszym zdaniem

Komfortowy hotel, wspaniale usytuowany, pełen atrakcji dla dorosłych i dla dzieci. Malownicze otoczenie, ładna, szeroka plaża – najdłuższa w Czarnogórze, kilka basenów, duży i zadbany teren.  

Położenie

Na południowym wybrzeżu Czarnogóry, przy 12-kilometrowej plaży Velika Plaza (piaszczysto-żwirowa), ok. 3 km od centrum Ulcinj, ok. 65 km od Budvy, 75 km od lotniska w Podgoricy.   

Wyposażenie

Lobby, recepcja 24 h, bezpłatne Wi-Fi, sklepiki, restauracje (włoska, orientalna, śródziemnomorska), letnia restauracja w ogrodzie, music bar, bar przy plaży, bar w lobby, bary przy basenach, room service, pralnia, wypożyczalnia samochodów.  

Pokoje

Double – pokój dwuosobowy z możliwością dostawki; sypialnia, łazienka, sejf, Wi-Fi, minibar (na życzenie/odpłatnie), klimatyzacja, TV sat, sejf, balkon lub taras (widok na ląd, np. ogród, basen, teren hotelowy). Powierzchnia – ok. 20 m kw.  
Two bedroom suite – 2 sypialnie (w jednej łóżko podwójne, w drugiej – piętrowe), łazienka, sejf, Wi-Fi, minibar (na życzenie/odpłatnie), klimatyzacja, TV sat, sejf, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, balkon lub taras (widok na ląd, np. ogród, basen, teren hotelowy). Powierzchnia – ok. 34 m kw. 
Two bedroom family – 2 sypialnie (w jednej łóżko podwójne i sofa, w drugiej – 2 łóżka), łazienka, sejf, Wi-Fi, minibar (na życzenie/odpłatnie), klimatyzacja, TV sat, sejf, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, balkon lub taras (widok na ląd, np. ogród, basen, teren hotelowy). Powierzchnia – ok. 42 m kw. Zakwaterowanie dla maks. 5 osób. 

Wyżywienie

All inclusive – śniadania, obiady, kolacje (bufety), przekąski, kawa, herbata, napoje, lokalne i międzynarodowe alkohole (10.00-23.00). 

Sport i rozrywka

Kompleks basenów zewnętrznych, basen wewnętrzny, siatkówka plażowa, koszykówka, siłownia plenerowa, łucznictwo, boisko wielofunkcyjne, animacje, program sportowy, rozrywka. Odpłatnie: tenis ziemny, sporty wodne, masaże. 

Dla dzieci

3 brodziki, minizjeżdżalnia wodna, plac zabaw, sala zabaw, kids menu, park wspinaczkowy (płatny), animacje dla dzieci. 

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) – powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. „low costami”) cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na „Zgłoszeniu rezerwacji”. Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć „Pan/Pani”, imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Informacje o lotach liniami LOT, Wizz Air

Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.
Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na „Zgłoszeniu rezerwacji”. Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć „Pan/Pani”, imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.
W przypadku przelotów rejsowych i low costowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.
///
Wizz Air
Lecąc WizzAir, każdy pasażer może wziąć ze sobą:
jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).   Bagaż rejestrowany za dopłatą.
WIZZ Priority:
Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.
Wybór miejsca (za opłatą)
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.
Warunki przewozu linii WizzAir: https://wizzair.com/pl-pl/legal/ogolne-warunki-przewozu-pasazerow-i-bagaz
Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
///
Lecąc Ryanair, każdy pasażer może wziąć ze sobą:
– jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).  
Bagaż rejestrowany za dopłatą.
Wybór miejsca (za opłatą) – wycena indywidualna
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.
Warunki przewozu linii Ryanair: https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne-informacje/centrum-pomocy/Czesto-zadawane-pytania/ogolne-warunki-przewozu/ogolne-warunki-przewozu.
Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
Lecąc z LOT każdy pasażer może wziąć ze sobą:
do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny – waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).
W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:
– bagaż rejestrowany 23kg;możliwość zakupu podczas zakładania rezerwacji.
Dodanie ww usługi już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.
Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.
 

Aktualizacje COVID-19

Aktualizacja z 28 kwietnia 2022
Aby wjechać z Polski do Czarnogóry nie trzeba przedstawiać żadnych zaświadczeń dotyczących szczepień, testów czy statusu ozdrowieńca.
Przydatne linki: http://www.covidodgovor.me/me/testiranje-na-covid-19-i-procedure oraz https://www.gov.me/en/article/covid-19-measures-and-recommendations
Polska strona MSZ – https://www.gov.pl/web/dyplomacja/czarnogora
Inne zasady obowiązują przy powrocie z obszaru występowania mutacji wirusa (Virusvariantengebiet) i krajów wysokiego ryzyka. Obecnie (28 kwietnia 2022 r.) na liście krajów występowania mutacji wirusa i krajów wysokiego ryzyka nie ma żadnego kraju. Komunikaty należy jednak śledzić na bieżąco.
Informacje: https://www.rki.de/DE/Content/InfAZ/N/Neuartiges_Coronavirus/Transport/Archiv_Risikogebiete/Risikogebiete_aktuell_en.pdf?__blob=publicationFile   
POWRÓT DO POLSKI
28 marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski. Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia,  wykonywania testów i  odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 

Informacje dodatkowe

Na miejscu wymagana jest płatność za taksę turystyczną – koszt w zależności od standardu obiektu, od 0,5- 4 EUR/dzień/osobę.

Cena nie zawiera

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
 

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.