Dziękujemy za wiadomość!

Będziemy w kontakcie już wkrótce!

Dziękujemy za wiadomość!

Będziemy w kontakcie już wkrótce!

Dziękujemy za wiadomość!

Będziemy w kontakcie już wkrótce!

Dziękujemy za subskrypcję!

Obiecujemy - żadnego spamu 🙂

Podziel się swoją opinią
Dziękujemy za komentarz!

Każda opinia jest dla nas ważna!

Strona główna / HOTEL 1926 Le Soleil Hotel & Spa
Kiedy?
Ile osób?
Dorośli
+
Dzieci
+
Data urodzenia dziecka 1
Data urodzenia dziecka 2
Data urodzenia dziecka 3
Skąd wyjazd?
Typ Transportu
Wyżywienie

Koszt oferty

Daty
Wylot z (miasto):
Noce w hotelu
Typ posiłku
Cena
Daty
Wylot z (miasto):
Typ posiłku/
Noce w hotelu
Cena
Daty
Wylot z (miasto):/
Noce w hotelu
Cena obejmuje:
  • wyżywienie zgodnie z ofertą;
  • przelot (taryfa minimalna);
  • transfer lotnisko-hotel-lotnisko;
  • zakwaterowanie w hotelu;
Dodatkowo płatne:
  • wydatki własne
  • wycieczki fakultatywne
*Ceny mogą się różnić, zapytai. aktualną ofertę konsultanta

Opis oferty

4
Malta/Malta

Wyposażenie

Goście mogą rozgościć się w jednym ze 170 przytulnych pokoi. Na miejscu znajduje się restauracja. Zapraszamy do baru na plaży. Istnieje możliwość zaparkowania w garażu (zależnie od ilośći wolnych miejsc).

Pokoje

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon należy do standardowego wyposażenia w większości pokoi i oferuje dodatkową przestrzeń na odpoczynek i relaks w trakcie pobytu. Pokoje dysponują łóżkiem podwójnym i sofą. Ponadto skorzystać można z sejfu i biurka. Dostępne są również minilodówka i ekspres do kawy / herbaty. Optymalny komfort pobytu zapewniają telefon i telewizor. W pokoju znajdziecie Państwo również obuwie domowe. W łazience znajduje się prysznic. W łazience znajduje się suszarka do włosów, lusterko kosmetyczne i szlafroki. Ekskluzywnie dla naszych podróżnych przygotowaliśmy w łazienkach artykuły kosmetyczne. Rodziny z dziećmi zamieszkać mogą w przygotowanych specjalnie z myślą o nich pokojach rodzinnych.

Oferta sportowo-rozrywkowa

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras oraz taras do opalania wraz z leżakami i parasolami przeciwsłonecznymi. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak studio fitness, spa, sauna i łaźnia parowa. Wieczorne chwile mile upłyną przy akompaniamencie muzyki na żywo. Copyright GIATA 2004 – 2023. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 126413

Wyżywienie

Oferta gastronomiczna obejmuje śniadanie, obiad i kolację. W karcie znajdują się napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

Cena zawiera:

* przelot
* transfer lotnisko-hotel, hotel lotnisko
* opłaty lotniskowe i paliwowe
* ubezpieczenie KL, NNW
* zakwaterowanie w hotelu zgodnie z wybraną ofertą
* bagaż podręczny:
– Ryanair (FR) – w cenie 1 mały bagaż podręczny (max. wymiary: 40 x 20 x 25cm)
– Wizz Air (W6) – w cenie 1 mały bagaż podręczny do 10kg (max. wymiary: 40 x 30 x 20cm)
– Air Malta (KM) wylot z Berlina – w cenie 1 mały bagaż podręczny do 10kg (max. wymiary 55x40x25cm)

– Air Malta (KM) wylot z Warszawy-Modlin (wyloty czerwiec-sierpień) – w cenie 1 bagaż podręczny do 10kg + bagaż rejestrowany do 20kg

Cena nie zawiera:

bagażu rejestrowanego oraz dodatkowego bagażu podręcznego – ceny zgodnie z ofertą.

LINIE RYANAIR:
– drugi bagaż podręczny do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm
– bagaż rejestrowany do 10 kg
– bagaż rejestrowany do 20 kg

LINIE WIZZAIR:
– drugi bagaż podręczny do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 23 cm
– bagaż rejestrowany do 10 kg
– bagaż rejestrowany do 20 kg

LINIE AIR MALTA:
– bagaż rejestrowany do 23kg

miejsc obok siebie w samolocie.

obowiązkowego podatku lokalnego pobieranego podczas zakwaterowania (EUR0,50 za osobę za noc, dzieci są zwolnione z opłaty)

w przypadku hoteli na Gozo – biletu promowego (EUR4,65 za osobę)

Uwaga! Po potwierdzeniu rezerwacji przez Ecco Holiday, dokupienie miejsc w samolocie lub dodatkowego bagażu jest możliwe wyłacznie przez kontakt z infolinią Ecco Holiday – cena może być wyższa niż w momencie potwierdzania rezerwacji.

Obsługa:

obsługa polskojęzycznego pracownika lokalnego Agenta (kontakt telefoniczny, możliwość zakupu wycieczek fakultatywnych)

Udogodnienia:

brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. W przypadku pytań prosimy o kontakt.