Спасибо за заявку!

Наш менеджер скоро свяжется с вами!

Спасибо за заявку!

Наш менеджер скоро свяжется с вами!

Спасибо за заявку!

Наш менеджер скоро свяжется с вами!

Спасибо за подписку!

Обещаем - без спама 🙂

Оставьте свой отзыв
Спасибо за ваш отзыв!

Мы ценим ваше мнение!

Главная / Отель: Atol

Отель: Atol

Когда?
Сколько человек?
Взрослые
+
Дети
+
Дата рождения ребенка 1
Дата рождения ребенка 2
Дата рождения ребенка 3
Откуда?
Тип транспорта
Тип питания

Стоимость тура

Даты
Город вылета
Ночей в отеле
Тип питания
Цена
Даты
Город вылета
Тип питания/
Ночей в отеле
Цена
Даты
Город вылета/
Ночей в отеле
В стоимость включено:
  • перелет;
  • проживание в отеле;
  • питание по программе;
  • трансфер аэропорт — отель — аэропорт;
  • медицинская страховка.
Дополнительно можете приобрести:
  • дополнительное питание;
  • дополнительные экскурсии;
  • личные расходы.
*Стоимость может меняться, уточняйте информацию у менеджера

Описание отеля

Naszym zdaniem

Nieduży, 4-piętrowy obiekt składający się z 41 pokoi, położony w centrum Słonecznego Brzegu, polecany przede wszystkim osobom młodym, które chciałyby korzystać z uroków tętniącego życiem miasta. Oferta atrakcyjna cenowo.

Położenie

W Słonecznym Brzegu, ok. 150m od piaszczystej plaży (serwis plażowy płatny), na początku głównej ulicy, ok. 35km od lotniska w Burgas. W pobliżu hotelu wiele barów, restauracji, sklepów, minimarket (24 h), apteka, przystanek autobusowy. 

Wyposażenie

Całodobowa recepcja, restauracja główna z częścią na zewnątrz, bar, winda, sejf (płatny), sklepik z pamiątkami, punkt wymiany walut, wypożyczalnia samochodów, bezpłatne Wi-Fi przy recepcji.

Pokoje

Standardowe pokoje z łazienkami (wanna lub prysznic, suszarka do włosów), klimatyzacja, telefon, TV, mini-lodówka, balkon.

Wyżywienie

RO (Room Only) — bez wyżywienia.

Sport i rozrywka

Atrakcje sportowe i rekreacyjne poza hotelem.

Dla dzieci

Brak infrastruktury dla dzieci.

Informacje o lotach liniami LOT, Wizzair, Ryanair,

Przeloty do Bulgarii oparte są o dynamiczne pakietowanie.
Przelot liniami WizzAir:
* w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (bagaż umieszczany pod fotelem poprzedzającym)
* WIZZ Priority ww dwie WIZZ Priority daje prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Obie sztuki bagażu możba zabrać zdo kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.)
* bagaż rejestrowany za dopłatą z podziałem na porty wylotowe (podane poniżej ceny za bagaż w dwie strony)

Przelot liniami Ryanair:
* w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczana pod fotelem poprzedzającym)
* pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu — nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55x40x20 cm.
* bagaż rejestrowany za dopłatą (podane ceny za bagaż w dwie strony)
Przelot PLL LOT:
* w cenie jeden bagaż podręczny — waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).
* bagaż rejestrowany do 23 kg za dodatkową dopłatą (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm)

COVID

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) — powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

UWAGA!

W Bułgarii cena zawiera obsługę telefoniczą rezydenta w języku polskim.
24 godziny przed wylotem powrotnym do kraju, klient zobowiązany jest do telefonicznego kontaktu z naszym lokalnym przedstawicielem (kontakt w języku polskim), aby potwierdzić godzinę transferu i lotu.

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. «low costami») cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na «Zgłoszeniu rezerwacji». Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć «Pan/Pani», imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczna obsługa telefoniczna, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.