Спасибо за заявку!

Наш менеджер скоро свяжется с вами!

Спасибо за заявку!

Наш менеджер скоро свяжется с вами!

Спасибо за заявку!

Наш менеджер скоро свяжется с вами!

Спасибо за подписку!

Обещаем - без спама 🙂

Оставьте свой отзыв
Спасибо за ваш отзыв!

Мы ценим ваше мнение!

Главная / Отель: 1926 Le Soleil Hotel & Spa
Когда?
Сколько человек?
Взрослые
+
Дети
+
Дата рождения ребенка 1
Дата рождения ребенка 2
Дата рождения ребенка 3
Откуда?
Тип транспорта
Тип питания

Стоимость тура

Даты
Город вылета
Ночей в отеле
Тип питания
Цена
Даты
Город вылета
Тип питания/
Ночей в отеле
Цена
Даты
Город вылета/
Ночей в отеле
В стоимость включено:
  • перелет;
  • проживание в отеле;
  • питание по программе;
  • трансфер аэропорт — отель — аэропорт;
  • медицинская страховка.
Дополнительно можете приобрести:
  • дополнительное питание;
  • дополнительные экскурсии;
  • личные расходы.
*Стоимость может меняться, уточняйте информацию у менеджера

Описание отеля

4
Malta/Malta

Wyposażenie

Goście mogą rozgościć się w jednym ze 170 przytulnych pokoi. Na miejscu znajduje się restauracja. Zapraszamy do baru na plaży. Istnieje możliwość zaparkowania w garażu (zależnie od ilośći wolnych miejsc).

Pokoje

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon należy do standardowego wyposażenia w większości pokoi i oferuje dodatkową przestrzeń na odpoczynek i relaks w trakcie pobytu. Pokoje dysponują łóżkiem podwójnym i sofą. Ponadto skorzystać można z sejfu i biurka. Dostępne są również minilodówka i ekspres do kawy / herbaty. Optymalny komfort pobytu zapewniają telefon i telewizor. W pokoju znajdziecie Państwo również obuwie domowe. W łazience znajduje się prysznic. W łazience znajduje się suszarka do włosów, lusterko kosmetyczne i szlafroki. Ekskluzywnie dla naszych podróżnych przygotowaliśmy w łazienkach artykuły kosmetyczne. Rodziny z dziećmi zamieszkać mogą w przygotowanych specjalnie z myślą o nich pokojach rodzinnych.

Oferta sportowo-rozrywkowa

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras oraz taras do opalania wraz z leżakami i parasolami przeciwsłonecznymi. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak studio fitness, spa, sauna i łaźnia parowa. Wieczorne chwile mile upłyną przy akompaniamencie muzyki na żywo. Copyright GIATA 2004 — 2023. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 126413

Wyżywienie

Oferta gastronomiczna obejmuje śniadanie, obiad i kolację. W karcie znajdują się napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

Cena zawiera:

* przelot
* transfer lotnisko-hotel, hotel lotnisko
* opłaty lotniskowe i paliwowe
* ubezpieczenie KL, NNW
* zakwaterowanie w hotelu zgodnie z wybraną ofertą
* bagaż podręczny:
— Ryanair (FR) — w cenie 1 mały bagaż podręczny (max. wymiary: 40 x 20 x 25cm)
— Wizz Air (W6) — w cenie 1 mały bagaż podręczny do 10kg (max. wymiary: 40 x 30 x 20cm)
— Air Malta (KM) wylot z Berlina — w cenie 1 mały bagaż podręczny do 10kg (max. wymiary 55x40x25cm)

— Air Malta (KM) wylot z Warszawy-Modlin (wyloty czerwiec-sierpień) — w cenie 1 bagaż podręczny do 10kg + bagaż rejestrowany do 20kg

Cena nie zawiera:

bagażu rejestrowanego oraz dodatkowego bagażu podręcznego — ceny zgodnie z ofertą.

LINIE RYANAIR:
— drugi bagaż podręczny do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm
— bagaż rejestrowany do 10 kg
— bagaż rejestrowany do 20 kg

LINIE WIZZAIR:
— drugi bagaż podręczny do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 23 cm
— bagaż rejestrowany do 10 kg
— bagaż rejestrowany do 20 kg

LINIE AIR MALTA:
— bagaż rejestrowany do 23kg

miejsc obok siebie w samolocie.

obowiązkowego podatku lokalnego pobieranego podczas zakwaterowania (EUR0,50 za osobę za noc, dzieci są zwolnione z opłaty)

w przypadku hoteli na Gozo — biletu promowego (EUR4,65 za osobę)

Uwaga! Po potwierdzeniu rezerwacji przez Ecco Holiday, dokupienie miejsc w samolocie lub dodatkowego bagażu jest możliwe wyłacznie przez kontakt z infolinią Ecco Holiday — cena może być wyższa niż w momencie potwierdzania rezerwacji.

Obsługa:

obsługa polskojęzycznego pracownika lokalnego Agenta (kontakt telefoniczny, możliwość zakupu wycieczek fakultatywnych)

Udogodnienia:

brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. W przypadku pytań prosimy o kontakt.